Paco Rabanne Invictus
Parfem koji odiše snagom, pobedom i slavom. Ovaj muški miris je stvoren za one koji se ne plaše izazova i koji žele da ostave neizbrisiv utisak na svetu. Ako ste u potrazi za parfemom koji će vam dati samopouzdanje, energiju i harizmu, onda je Paco Rabanne Invictus pravi izbor za vas.
Brend i istorija parfema
Paco Rabanne je francuski modni dizajner i parfimer, koji je poznat po svojim avangardnim i futurističkim kreacijama. On je osnovao svoju modnu kuću 1966. godine i ubrzo postao jedan od najinovativnijih i najtraženijih dizajnera u svetu. Njegovi parfemi su takođe odraz njegovog jedinstvenog stila i vizije, koji spajaju klasičnu eleganciju i modernu provokaciju. Paco Rabanne Invictus je jedan od najpopularnijih i najprodavanijih parfema ovog brenda, koji je lansiran 2013. godine kao deo Invictus kolekcije. Ovaj parfem je inspirisan grčkom mitologijom i simbolizuje herojski duh i nepobedivost.
Opšte informacije
Paco Rabanne Invictus je kreirao parfimer Veronique Nyberg, koja je radila za poznate brendove kao što su Dior, Givenchy, Versace i drugi. Ona je uspela da stvori savršenu ravnotežu između svežine i senzualnosti, koja čini ovaj parfem neodoljivim i privlačnim. Parfem je poreklom iz Francuske, zemlje koja je poznata po svojoj tradiciji i kvalitetu u proizvodnji parfema. Parfem je izdat 2013. godine i od tada je osvojio srca mnogih muškaraca i žena širom sveta.
Parfem je namenjen za muškarce koji su samouvereni, hrabri i ambiciozni, koji vole da se istaknu i da budu u centru pažnje. Parfem je pogodan za sve prilike, bilo da se radi o poslovnom sastanku, romantičnoj večeri ili sportskom događaju. Parfem je sezonski univerzalan, što znači da se može nositi tokom cele godine, bez obzira na vremenske uslove.
Parfem je polno neutralan, što znači da ga mogu koristiti i muškarci i žene, koji dele istu strast i želju za uspehom. Parfem je luksuzan i prestižan, što se ogleda u njegovoj visokoj ceni i ekskluzivnom dizajnu. Parfem nije testiran na životinjama, što ga čini etičkim i humanim proizvodom. Parfem je osvojio nekoliko nagrada i priznanja, među kojima su:
- FiFi Award Fragrance Of The Year Men’s Luxe 2014
- Cosmopolitan Beauty Awards Best Male Fragrance 2014
- Elle Beauty Awards Best Male Fragrance 2014
Mirisne note i porodica parfema Paco Rabanne Invictus
Paco Rabanne Invictus je parfem koji pripada mirisnoj porodici drvenasto-akvatičnoj. Ova porodica se odlikuje svežim, čistim i vodenim notama, koje se kombinuju sa toplim, zemljanim i drvenastim notama, koje daju dubinu i karakter parfemu. Mirisne note Paco Rabanne Invictus su sledeće:
- Gornje note: grejpfrut, morske note, mandarina
- Srednje note: lovor, jasmin
- Donje note: gvaikovo drvo, mahovina, pačuli, ambergris
Intenzitet i trajnost mirisa su visoki, što znači da parfem ima jak i dugotrajan miris, koji se ne gubi tokom dana. Parfem je idealan za one koji vole da ostave snažan i nezaboravan utisak na svoju okolinu.
Inspiracija
Paco Rabanne Invictus je parfem koji je inspirisan grčkom mitologijom i legendom o Herkulu, sinu Zevsa i najvećem heroju antičkog sveta. Herkul je bio poznat po svojoj snazi, hrabrosti i podvizima, koji su ga učinili nepobedivim i slavnim. On je bio simbol pobede nad svim izazovima i neprijateljima, koji su mu stajali na putu. Paco Rabanne Invictus je parfem koji želi da prenese ovaj duh i energiju na savremenog muškarca, koji se takođe suočava sa raznim preprekama i ciljevima, koje želi da ostvari. Ovaj parfem je namenjen za one koji se ne predaju i koji se bore za svoje snove i ambicije, koji žele da budu pravi heroji i pobednici u svom životu.
Saveti za korištenje
Paco Rabanne Invictus je parfem koji se pravilno nanosi na pulsne tačke, koje su mesta na telu gde se najviše oseća puls i toplota. To su:
- Zglobovi ruku i nogu
- Unutrašnja strana lakta i kolena
- Vrat i dekolte
- Iza ušiju i na slepoočnicama
Nanoseći parfem na ova mesta, omogućavate da se miris bolje rasprostire i duže zadržava na koži. Takođe, treba izbegavati da se trljaju zglobovi nakon nanošenja parfema, jer to može da promeni i oslabi miris. Preporučuje se da se parfem nanosi na čistu i hidriranu kožu, jer to takođe poboljšava njegovu postojanost i intenzitet. Količina parfema koja se nanosi zavisi od ličnog ukusa i prilike, ali generalno se savetuje da se ne preteruje, jer previše parfema može da bude neprijatno i iritantno za nos.
Poznate ličnosti koje su koristile Paco Rabanne Invictus
Paco Rabanne Invictus je parfem koji je privukao pažnju mnogih poznatih i slavnih ličnosti, koje su ga koristile ili reklamirale. Među njima su:
- Nick Youngquest, australijski ragbi igrač i model, koji je bio zaštitno lice ovog parfema i glavni akter u njegovoj reklamnoj kampanji. On je predstavljao idealnog muškarca koji nosi Paco Rabanne Invictus, koji je snažan, zgodan i šarmantan.
- Cristiano Ronaldo, portugalski fudbaler i jedan od najboljih igrača svih vremena, koji je takođe bio ambasador ovog parfema i učestvovao u njegovoj promociji. On je simbolizovao sportski duh i uspeh koji ovaj parfem nudi.
- Gerard Butler, škotski glumac i producent, koji je poznat po svojim ulogama u filmovima kao što su 300, P.S. I Love You, The Ugly Truth i drugi. On je takođe bio ljubitelj ovog parfema i često ga je nosio na javnim događajima i crvenom tepihu.
- Dwayne Johnson, američki glumac, producent i bivši profesionalni rvač, koji je poznat po svojim ulogama u filmovima kao što su The Fast and the Furious, Jumanji, Moana i drugi. On je takođe bio obožavalac ovog parfema i često ga je hvalio na svojim društvenim mrežama.
Najčešće recenzije kupaca
Paco Rabanne Invictus je parfem koji je dobio mnogo pozitivnih i negativnih recenzija od strane kupaca, koji su ga probali ili kupili. Najčešći komentari su:
- Pozitivni: Parfem je veoma svež, energičan i privlačan. Parfem ima jak i dugotrajan miris, koji se ne gubi tokom dana. Parfem je pogodan za sve prilike i godišnja doba. Parfem je komplimentaran i privlači pažnju suprotnog pola. Parfem je luksuzan i kvalitetan. Parfem je vredan svoje cene.
- Negativni: Parfem je previše sladak, sintetički i jednoličan. Parfem ima previše jak i napadan miris, koji može da bude neprijatan i iritantan za nos. Parfem je neoriginalan i previše sličan drugim parfemima. Parfem je neprimeren za ozbiljne i zrele muškarce. Parfem je preskup i precenjen.