Valentino Uomo
Parfem koji odiše elegancijom, sofisticiranošću i muževnošću. Ovaj parfem je savršen za muškarce koji žele da ostave nezaboravan utisak svojim stilom i mirisom. U nastavku saznajte više o ovom jedinstvenom parfemu koji će vas očarati svojim bogatim i senzualnim notama.
O brendu i istoriji parfema
Valentino je italijanski modni brend koji je osnovao dizajner Valentino Garavani 1960. godine. Brend je poznat po svojim luksuznim i glamuroznim kreacijama koje nose mnoge zvezde i poznate ličnosti. Valentino je takođe poznat po svojim parfemima koji su izraz njegovog stila i vizije. Prvi parfem je lansiran 1978. godine, a od tada je brend predstavio mnoge uspešne mirise za muškarce i žene. Valentino Uomo je jedan od najnovijih parfema brenda, koji je lansiran 2014. godine. Parfem je kreirao parfimer Olivier Polge, koji je takođe radio na parfemima poput Dior Homme, Chanel Allure Homme Sport i Viktor&Rolf Spicebomb. Parfem je inspirisan italijanskim gradovima i kulturom, posebno Rimom i njegovom arhitekturom.
Opšte informacije
- Parfimer: Olivier Polge
- Zemlja porekla: Italija
- Godina izdavanja: 2014
- Specifikacija: toaletna voda (EDT)
- Prilike: formalne, poslovne, večernje
- Sezonalnost: jesen, zima
- Polna usmerenost: muški
- Nivo luksuznosti: visok
- Nagrade i priznanja: dobio je nagradu Fragrance Foundation Award za najbolji muški luksuzni parfem 2015. godine
Mirisne note i porodica parfema Valentino Uomo
Valentino Uomo je orijentalni drveni parfem koji se sastoji od sledećih mirisnih nota:
- Gornje note: bergamot, mira
- Srednje note: kedar, hrastova mahovina, čokolada, lešnik
- Donje note: koža, mošus
Parfem pripada mirisnoj porodici orijentalno-drvena, koja se karakteriše toplim, bogatim i začinjenim notama. Ova porodica je popularna među muškim parfemima jer naglašava njihovu muževnost i senzualnost. Intenzitet i trajnost mirisa su srednji, što znači da parfem nije previše jak ni previše slab, već umeren i postojan.
Pakovanje
Valentino Uomo je dostupan u zapreminama od 50 ml i 100 ml. Bočica je napravljena od stakla koje ima reljefni uzorak koji podseća na fasadu zgrade. Bočica je tamno braon boje, koja simbolizuje eleganciju i raskoš. Poklopac je srebrne boje i ima oblik piramide, koja predstavlja snagu i stabilnost. Dizajn pakovanja je jednostavan i minimalistički, sa crnim natpisom brenda i imena parfema.
Inspiracija za kreairanje parfema Valentino Uomo
Valentino Uomo je parfem koji je inspirisan italijanskim načinom života, koji je pun strasti, stila i lepote. Parfem je posebno inspirisan gradom Rimom, koji je centar istorije, kulture i mode. Parfem je namenjen muškarcima koji su moderni, sofisticirani i šarmantni, koji vole da uživaju u životu i da se istaknu svojim mirisom. Parfem je takođe inspirisan italijanskom kuhinjom, koja je bogata i raznovrsna, što se ogleda u notama čokolade i lešnika, koje daju parfemu slatku i gurmansku notu.
Saveti za korištenje
Da biste najbolje iskoristili parfem Valentino Uomo, pratite ove savete za korištenje:
- Nanosite parfem na pulsne tačke, kao što su vrat, zglob, iza ušiju i na grudima. To će pomoći da se parfem bolje rasprši i duže traje.
- Ne trljajte kožu nakon nanošenja parfema, jer to može da promeni miris i smanji njegovu trajnost.
- Ne prskajte parfem na odeću, jer to može da ostavi fleke i ošteti tkaninu.
- Ne prskajte previše parfema, jer to može da bude neprijatno za vas i ljude oko vas. Dovoljno je da nanesete dva do tri pritiska na bočicu.
Preporuke za čuvanje
Da biste očuvali kvalitet i svežinu parfema Valentino Uomo, pratite ove preporuke za čuvanje:
- Čuvajte parfem na hladnom i tamnom mestu, daleko od direktnog sunčevog svetla i izvora toplote. To će sprečiti da se parfem pokvari i izgubi svoj miris.
- Čuvajte parfem u originalnom pakovanju, koje je dizajnirano da zaštiti bočicu i spreči isparavanje.
- Ne otvarajte parfem često, jer to može da dovede do ulaska vazduha i bakterija u bočicu, što može da utiče na miris i trajnost parfema.
- Ne mešajte parfem sa drugim parfemima, jer to može da promeni njegov originalni miris i stvori nepoželjnu kombinaciju.
Poznate ili slavne ličnosti koje su koristile Valentino Uomo
Valentino Uomo je parfem koji je privukao pažnju mnogih poznatih i slavnih ličnosti, koje su ga koristile ili reklamirale. Neki od njih su:
- Freja Beha Erichsen, danski supermodel i zaštitno lice ženske verzije parfema Valentino Donna
- Louis Garrel, francuski glumac i režiser, koji je glavni protagonista reklamne kampanje za Valentino Uomo
- David Gandy, britanski model i ikona stila, koji je izjavio da je Valentino Uomo jedan od njegovih omiljenih parfema
- Ryan Reynolds, kanadski glumac i producent, koji je nosio Valentino Uomo na premijeri filma Deadpool 2
Najčešće recenzije kupaca
Valentino Uomo je parfem koji je dobio mnogo pozitivnih recenzija od strane kupaca, koji su ga ocenili visoko na različitim sajtovima i platformama. Neki od najčešćih komentara su:
- “Ovo je jedan od najboljih parfema koje sam ikada probao. Miris je neverovatan, bogat, elegantan i senzualan. Traje ceo dan i dobijam mnogo komplimenata kad ga nosim. Preporučujem ga svim muškarcima koji žele da se osećaju posebno i privlačno.”
- „Valentino Uomo je parfem koji me je oduševio svojom kvalitetom i originalnošću. Miris je veoma lep, sladak i drvenast, sa notama čokolade i lešnika, koje ga čine gurmanskim i zanimljivim. Parfem je veoma postojan i intenzivan, ali ne previše jak.“